Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Ostatnie zadanie za nami.

W maju klasy trzecie wykonały ostatnie zadanie z Ogólnopolskiego Projektu "Europa i Ja". Tym razem nasi uczniowie poznali sylwetki najbardziej znanych Greków, Brytyjczyków, Francuzów, Hiszpanów i Włochów. Dzieci oglądały prezentacje lub same przygotowywały projekty na temat tych wybitnych i inspirujących postaci.

Europejskie zabawy w klasach trzecich.

W kwietniu w ramach Ogólnopolskiego projektu "Europa i Ja", klasy trzecie zrealizowały zadanie pt. " Europejskie zabawy". Polegało ono na poznaniu najbardziej popularnych zabaw w danym kraju. I tak klasa 3a bawiła się w greckie "Handkerchief", 3b w brytyjskie "What's the time Mr Wolf?", 3c we francuskie rzuty kulkami. Uczniowie 3d przeciągali linę i bawili się w hiszpańską zabawę polegającą na strącaniu kubełków z cukierkami z okręgu, a dzieci z klasy 3e bawiły się we włoskie "Pieczenie pizz" i " Który but pierwszy". Wszystkie zabawy były wspaniałe, o czym świadczyło zaangażowanie i uśmiech na twarzach wszystkich dzieci.

Poznajemy najbardziej interesujące miejsca w Europie.

W marcu klasy trzecie, biorące udział w Ogólnopolskim Projekcie "Europa i ja", poznały najpiękniejsze i najbardziej interesujące miejsca Europy. A wszystko to za sprawą kolejnego zadania, jakim było obejrzenie stworzonych przez uczniów i przez wychowawców prezentacji na temat miejsc, które warto odwiedzić w wybranym przez siebie kraju. Po takiej lekcji, dzieci nabrały szczerej chęci zobaczenia tak atrakcyjnych miejsc na własne oczy. Życzymy więc, spełnienia tych pięknych marzeń o podróżach.

Kolejne zadanie za nami.

Klasy trzecie zrealizowały kolejne zadanie z Ogólnopolskiego Projektu "Europa i Ja", jakim było stworzenie słownika obrazkowego danego kraju. I tak klasa 3a stworzyła słownik grecko-polski, klasa 3b angielsko-polski, klasa 3c słownik francusko-polski a klasa 3d słownik hiszpańsko-polski. Było przy tym dużo zabawy, a wśród dzieci dało się zauważyć prawdziwy talent do rysunku:)

Drugie zadanie za nami.

W listopadzie klasy trzecie w ramach projektu "Europa i Ja" oglądały i słuchały różnych ciekawych bajek, nawiązujących do wybranych wcześniej krajów, a wszystko po to, aby lepiej poznać państwa Europy. I tak: klasa 3 a wysłuchała fragmentów "Mitów greckich" Grzegorza Kasdepki, 3 b wysłuchała bajki w języku angielskim "Thumbelina" Hansa Christiana Andersena, 3 c oglądnęła francuskiego "Le chat botte - Kot w butach" bajkę opracowaną przez Celie Gelas, 3 d wysłuchała opracowanego przez Lucie Perez de la Rosa hiszpańskiego słuchowiska "Garbancito" czyli "Malutką Cieciorkę", natomiast 3 d z osiemnastowiecznego zbioru bajek Il Pentamerone Giambattisty Basile wybrała i obejrzała "Włoską bajkę o miesiącach". 

Uczniowie klas trzecich naszej szkoły w październiku rozpoczęli realizację ogólnopolskiego projektu edukacyjnego "Europa i Ja", którego organizatorem jest Szkoła Podstawowa w Bochotnicy. 

Głównym celem projektu jest pogłębienie wiedzy na temat wybranych europejskich krajów. 

Aby zrealizować projekt, każda klasa w ciągu roku musi wykonać co najmniej siedem z ośmiu zadań. Poprzez udział w projekcie, uczestnicy zdobędą nowe doświadczenia, rozwiną zainteresowania dotyczące Europy i wypromują swoją szkolną placówkę.

Lista realizowanych zadań:

blizejprzedszkola.pl/upload/album/20585/regulamin-europa-i-ja.pdf